Mroczne forum klasy 1h
Temat dla kinomanów i wszystkich miłośników filmu. Miejsce na wymienianie tytułów ulubionych filmów, wyrażanie opinii, informowanie o nowościach i wymienianie spostrzeżeń. Jak już będzie kilkanaście postów, to możemy zrobić ranking najlepszych filmów (;
Moja lista (zastanawiałam się nad nią pół godziny i wciąż coś dodaję):
1. Śniadanie u Tiffaniego
2. Piknik pod wiszącą skałą
3. Władca Pierścieni (w wersji reżyserskiej)
4. Van Helsing
5. Seabiscuit
6. Mirror Mask
7. I'm a Cyborg, but That's OK
8. Hidalgo
9. Biegnij, Lola, Biegnij; Księżniczka i Wojownik; Pachnidło (wszystkie wyreżyserował T.Tykwer i wszystkie są świetne)
10. Zakochany Paryż
11. Spiderman I, II, III (trzecia najlepsza)
12. Wicker Park
13. Scoop
14. Match Point
15. Gladiator
16. Deszczowa piosenka
17. Rain Man
18. Piraci z Karaibów I
19. Przeminęło z wiatrem (kocham!)
20. Ballada o Jacku i Rose
21. Błyskające światła, Zieloni rzeźnicy, Jabłka Adama (H. Jensen)
22. Dogville
23. My Own Private Idaho
24. Piętno Minnesoty
25. Amadeusz
26. Cast Away
27. Czerwony smok
28. Mozart i Wieloryb
29. Dirty Dancing II
30. Czekolada
31. Cztery wesela i pogrzeb
32. Chłopaki nie płaczą
33. Funny Face (Hepburn i Astair w rolach głównych!)
34. Nosferatu - symfonia grozy Murnau'a
35. Zagadki Kaspara Hausera
36. My Fair Lady
37. Nightwatching
38. Billy Elliot
39. Rzymskie wakacje
40. Sabrina
41. Burza lodowa
42. Aquirre, gniew boży
43. Fitzcarraldo
44. Marzyciel
To naturalnie nie wszystkie ^^ Kolejność przypadkowa.
Animowane:
1. Planeta Skarbów (nie oszalałam na punkcie Jima, absolutnie, w żadnym stopnie, nie, na pewno nie!)
2. Król Lew I i II
3. Mulan
4. Miasteczko Halloween (Nightmare before Christmas)
5. Gnijąca panna młoda
6. Epoka Lodowcowa I
7. Dżungla
8. Wszystkie psy idą do nieba
9. Gumisie
10. Krecik
11. Pszczółka Maja
12. Sąsiedzi
13. 101 dalmatyńczyków
14. Zakochany kundel
15. Było sobie życie
I ogólnie Dinseya ubóstwiam, ale te stare bajki. Stare, to znaczy z naszego dzieciństwa... Jesteśmy starzy xd
Seriale:
1. CSI Las Vegas (Grisssom!)
2. Grey's Anatomy (Chirurdzy)
3. odcinkowa Duma i uprzedzenie (z Colinem Firthem)
Zachęcam do pisania postów (:
Ostatnio edytowany przez pandora (2008-01-07 18:34:06)
Offline
Gnijąca panna młoda, Miasteczko Halloween, Król Lew I, Wszystkie psy idą do nieba, 101 dalmatyńczyków, władcaaa <3, Harry Pota, Iluzjonista
z seriali ostry dyżur, kochane kłopoty, przyjaciele
GUMISIE!
i na razie więcej mi nie przychodzi na myśl
Offline
Dodałam do swojej Wszystkie psy idą do nieba. Kompletnie zapomniałam, jaka to wspaniała bajka. Tylko trochę smutna. I jeszcze przypomniałam sobie o paru, dzięki Mary ^^ Iluzjonista mi się średnio podobał (dałam się nabrać, że ona umarła, pff). A Pottera którego lubisz?
Offline
Książkę wiadomo xd Pierwszy jest w miarę fajnie nakręcony, ale Radcliffe czy jak mu tam gra beznadziejnie. Według mnie dopiero tak w trzeciej, czwartej części rozwinął się aktorsko.
Offline
o mój Boże ! A gdzie:
- Forrest Gump
-Emma
-Rozważna i romantyczna (wersja z lat 80)
-Casablanca
?
Offline
Casablanki nie zdążyłam jeszcze całej oglądnąć, więc nie dałam do listy, choć wiem, że to świetny film (; Forresta szczerze mówiąc już nie pamiętam, a Emmy i Rozważnej nie oglądałam. Warto?
Offline
no jasne że Forest Gump!
ja pewnie dużo pominę, ale te co pierwsze przychodzą na myśl:
1 Obsługiwałem Angielskiego Króla
2 Skazany na bluesa
3 Hair
4 Bandyta
5 Klątwa^^
6 wspomniany wcześniej: Forest Gump
7 Moulin Rouge
8 Upiór w operze
9 Władca pierścieni
10. z Disney'owskich ulubione (znam prawie na pamięć) Król lew I i II, Mulan
11 ze starych dobrych bajek: Muminki, Smerfy, Było sobie życie, Pszczółka Maja, Krecik
12 Zakochany Szekspir
13 Pasja (film którego nie mam na razie zamiaru drugi raz oglądać ale wrażenie niesamowite)
14 Wyznania Gejszy
15 Cztery wesela i pogrzeb
na razie tyle jak sobie coś przypomnę to dopisze
Offline
Znowu musiałam listę zmodyfikować, bo śmiałam zapomnieć o "Czterech weselach i pogrzebie" ^^ W ogóle Hough Grant jest niezaprzeczalnie genialnym aktorem! Kwintesencja dżentelmena po prostu!
Offline
Dziewczyny!!
ROZWAŻNA I ROMANTYCZNA - oglądałam jakieś 15 razy i ZAWSZE płaczę na koncu xD rewelacja
Emma...- tak samo xD
polecam, jak chcecie sprawdzić, czy facet się nadaje ;P (czy wytrzyma), albo jak macie dobijający humor, zerwałyscie z facetem albo wręcz przeciwnie, jesteście super happy ;P
Offline